Népszerű bejegyzések

2014. július 31., csütörtök

Pikkelysömör

Egyre Jobban Beláttam A Kuliszák Mögé, Hogy Miért Hatástalan A Legtöbb Pikkelysömör Elleni Kezelés



Egyre többet olvastam arról, hogy milyen pikkelysömört kiváltó tényezőket érdemes elkerülni, és milyen lépések megtétele szükséges a vörös, foltos kitüremkedések megelőzése érdekében.

Rájöttem, hogy nincsenek varázstabletták és mindent megoldó csodabogyók a pikkelysömörre. 

Ha változtatsz a táplálkozásodon és mindezek mellé meghatározott táplálékkiegészítőket fogyasztasz, ezzel megnöveled az esélyét, annak, hogy csökkentsd a viszketést, de a pikkelysömör valódi okához képest ez elhanyagolható jelentőséggel bír. 

Be kell vallanom neked, voltak az életemnek olyan pillanatai, amikor már majdnem elfogadtam, hogy az életem hátralevő részét csúf bőrrel kell leélnem.


Az egyik barátom révén azonban sikerült megismerkednem egy alternatív gyógyászattal is foglalkozó indiai orvossal, és hála neki felfedeztem a kutatásomnak egy nagyon fontos darabját. 


Két hét elteltével észrevettem, hogy már nem is annyira viszketek.

Egészen pontosan először az tűnt fel, hogy egyre kevesebb véresre vakart seb van a bőrömön.


A pirosság, valamint az irritációk kezdtek szépen lassan letisztulni, és végül már a saját VALÓDI bőrömet láttam.  

Végül rájöttem, hogy a pikkelysömör meggyógyításának a kulcsa a következő: Én a mangosztán gyümölcsöt italban fogyasztom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése